• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samla lån, när?

sumpan44

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
10 Januari 2020
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej! Har fuckat upp det rejält för mig och sitter på ca 5 större lån på totalt runt 500000kr ... har haft småkrediter och skit från och till så min Score är totalt under isen och jag betalar ca 10000kr på endast dessa lån varje månad.. detta är inte hållbart längre... men OM jag nu håller mig HELT borta från att söka andra lån eller småkrediter under en period, kommer jag att kunna slå ihop iallafall några av dessa lån och sänka min månadskostnad? Just nu säger alla samlingslån direkt nej till något som helst... och hur länge behöver jag vänta och bara sitta lugnt i båten och betala dessa avskyvärda summor för att mbankerna ska ge mig en chans med att samla kanske säg 300000 av dessa? Behöver inga svar från moralpoliser. Tack på förhand.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Hej! Har fuckat upp det rejält för mig och sitter på ca 5 större lån på totalt runt 500000kr ... har haft småkrediter och skit från och till så min Score är totalt under isen och jag betalar ca 10000kr på endast dessa lån varje månad.. detta är inte hållbart längre... men OM jag nu håller mig HELT borta från att söka andra lån eller småkrediter under en period, kommer jag att kunna slå ihop iallafall några av dessa lån och sänka min månadskostnad? Just nu säger alla samlingslån direkt nej till något som helst... och hur länge behöver jag vänta och bara sitta lugnt i båten och betala dessa avskyvärda summor för att mbankerna ska ge mig en chans med att samla kanske säg 300000 av dessa? Behöver inga svar från moralpoliser. Tack på förhand.
Kanske berätta mer om dina förutsättningar?
Inkomst, förfrågningar hos UC tex
Har du provat betalkoll? (Betala in på dina synliga krediter på UC)
 

sumpan44

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
10 Januari 2020
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Har ca 320000 i årsinkomst.
UC score på 43...

Om jag inte tar något som helst mer och bara betalar dessa lån snällt månad ut och in i 12 månader... kommer bankerna förmodligen ge mig bättre samlingslån?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 409
Mottagna reaktioner
13 481
Poäng
8 917
Hur många förfrågningar har du för att få så högt betyg/risk?
Har du maxade kreditkort?
 

sumpan44

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
10 Januari 2020
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Kommer för tillfället inte in på minuc för att kolla förfrågningar.... men har några Krister jag betalade av idag med förhoppningsvis mitt sista lån någonsin (förutom ett framtida samlingslån) kommer alltså ha 5 olika lån med en totalsumma på 500000kr ... och som jag redan skrivit så är min score helt bedrövlig... men om jag nu inte har någon kredit alls.. ``endast`` 5 andra större lån... finns det chans om ett år from idag att min UC score förbättrats om jag snällt sitter i båten 12 månader och betalar dessa grymt dyra lån och sen ansöker om ett större samlingslån? Är de troligt....
 

sumpan44

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
10 Januari 2020
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Alltså ansöker om ett samlingslån och betalar med de dessa svindyra andra fem lån...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp